🛡️ Tevredenheidsgarantie van Luminez

Bij Luminez staat klanttevredenheid voorop. Wij begrijpen dat het soms voor kan komen dat je niet helemaal tevreden bent met je product. Daarom bieden wij een uitgebreide tevredenheidsgarantie aan. Als je niet helemaal tevreden bent met je product, neem dan contact met ons op. Wij staan klaar om samen naar een oplossing te zoeken die voor jou werkt. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail of telefoon en is altijd bereid om je te helpen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit.

Service van hoge kwaliteit

🤝 Wanneer je contact met ons opneemt, zullen we met je meedenken in opties om het product zoveel mogelijk naar wens te maken. Wij geloven in het leveren van producten van hoge kwaliteit, maar ook in een fijne service na aankoop. Of je nu vragen hebt over installatie, gebruik of storingen, wij zijn er om je te helpen. Het is voor ons belangrijk dat je volledig tevreden bent met je keuze. 

Duurzaamheid

 

📜 Bij Luminez streven we naar een hoge kwaliteit. Elke hartjeslamp wordt met zorg gepersonaliseerd en afgewerkt. We streven ernaar dat het een uniek cadeau is dat niet alleen mooi is, maar ook lang meegaat. Mocht je product niet functioneren zoals verwacht, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.  

Jouw feedback is belangrijk!

💯 Jouw ervaringen helpen ons om onze producten en diensten te verbeteren. Neem de tijd om feedback te geven over je ervaringen met onze ondersteuning en help ons om nog beter te worden in het bedienen van onze klanten.

Product- of bestelvragen?

📦 Mocht er iets fout zijn gegaan bij de post en je product niet op tijd bezorgd zijn, neem dan contact met ons op. Bij een defect product ontvangen we deze graag retour zodat we dit kunnen analyseren en aanpassen. U ontvangt uiteraard zo snel mogelijk een nieuw werkende hartjeslamp. 

💬 Veelgestelde vragen

Welke foto's zijn geschikt om in te sturen?

Vrijwel alle foto's kunnen worden geprint, zowel liggende als staande foto's. Wel is het belangrijk dat ze gestuurd worden in zo hoog mogelijke resolutie. Het is mooi als er wat verschillende kleurtinten in zitten, dan krijg je veel diepgang in de foto. Zolang er maar een beetje ruimte rondom de foto is, dan is het mogelijk om deze af te drukken. Een selfie close-up is niet zo handig, want dan kan er moeilijk nog worden ingezoomd om het product passend te maken.   

Ik wil het cadeau nog meer personaliseren. Wat kan er op de foto bij gezet worden?

Je kan een verzoek meesturen om een datum, tijd, of korte tekst erbij te zetten. Denk hierbij aan maximaal 5 woorden. Als je meer wilt, neem even contact met ons op en dan gaan we samen met jou kijken naar de mogelijkheden. 

Kan ik een voorbeeld zien voordat mijn lamp wordt verzonden?

Voor verzending zal een voorbeeld van het hartje naar je gemaild worden om goed te keuren. Als je niet tevreden bent of er nog wat aan wilt veranderen, is dat mogelijk. 

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Als we nog niet aan de verwerking toe zijn gekomen, is het mogelijk om de bestelling aan te passen en/of te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op als je de bestelling wenst aan te passen of deze te annuleren. Als wij wel al bezig zijn met de print, zullen wij €4,99 in rekening brengen voor de gemaakte onkosten. 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.